Δε. Ιαν 30th, 2023

Νέα ξενοδοχεία πέντε αστέρων ανοίγουν και εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας μετακομίζουν στην Καλντέρα

Κοινοποίηση >

Δημοσίευμα με τίτλο “Οι Μαλδίβες του Αιγαίου: Η Σαντορίνη μετατρέπεται στο νέο luxury παράδεισο -Τα νέα, άλλου επιπέδου εστιατόρια και ξενοδοχεία” παρουσίασε η σελίδα www.iefimerida.gr σε ρεπορτάζ της για τις αφίξεις νέων εστιατορίων αλλά και τη λειτουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων στη Σαντορίνη. 
Στο δημοσίευμα παρουσιάζονται γνωστά στο αθηναικό κοινό εστιατόρια που αναμένεται να λειτουργήσουν φέτος το καλοκαίρι στη Σαντορίνη παρουσιάζοντας τα πιάτα τους στο διεθνές κοινό του νησιού, καθώς και τα νέα πολυτελή ξενοδοχεία που αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους για πρώτα φορά φέτος το καλοκαίρι, επιβεβαιώνοντας οτι η Σαντορίνη αποτελεί κορυφαίο διεθνή προορισμό. 

Εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας μετακομίζουν στην Καλντέρα και ολοκαίνουργια ξενοδοχεία πέντε αστέρων ανοίγουν τις πόρτες τους εδώ, αναβαθμίζοντας τη Σαντορίνη τον πιο hype πολυτελή προορισμό της Μεσογείου. 

Η Σαντορίνη ποτέ δεν ήταν πιο λαμπερή. Διεθνείς τουριστικοί κολοσσοί και διάσημα εστιατόρια τραβούν τα βλέμματα στο νησί, δημιουργώντας το νέο αντίπαλον δέος της Μυκόνου. Πολυβραβευμένοι σεφ, αληθινοί σταρ του fine dinning, με τις γαστρονομικές τους προτάσεις προσαρμοσμένες στην καλοκαιρινή αύρα ενός ελληνικού νησιού, ήδη έχουν αρχίσει να τραβούν τα βλέμματα του διεθνούς Τύπου. Ένας χολιγουντιανός σούπερ σταρ αλλά και δυνατοί παίκτες στον τομέα της γαστρονομίας και του hotelling επενδύουν στο νησί, αποφασισμένοι να το περάσουν σε ένα νέο, ακόμα πιο υψηλό level πολυτέλειας… Σπονδή, Botrini, Βαρούλκο, Hilton, Radisson Hotels, Coco- Μat, Nobu, είναι μερικές από τις λέξεις-κλειδιά που θα γίνουν φέτος το συνώνυμο της πολυτέλειας, οι λέξεις-κλειδιά που θα ξεκλειδώνουν τις μεγαλύτερες επιθυμίες στις «Μαλδίβες του Αιγαίου», όπως αποκαλούν -δικαίως- τη Σαντορίνη μεγάλα brands όπως το Condé Nast Traveller, η αμερικανική Vogue, το ιταλικό Elle Decor και το Travel + Leisure, για να εξυμνήσουν το σπάνιο φυσικό κάλλος της.

Παράλληλα, μια ακόμη ιδιαίτερη διαφήμιση για το νησί αποτελεί και η Σαντορίνη ως background βίντεο παιχνιδιού απο την Κίνα, Το κινεζικό video game θα διαφημίζει τα Φηρά σε 46,5 εκατομμύρια χρήστες διεθνώς
To νησί αναμένεται φέτος να το γνωρίσει πολύ καλά και η Generation Z. Αν όχι δια ζώσης σίγουρα ψηφιακά, μέσω του διάσημου κινεζικής καταγωγής video game PUBG: Battlegrounds. Το video game πρωτοκυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2018 σε πάνω από 170 χώρες παγκοσμίως, προκαλώντας φρενίτιδα σε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες ανά την υφήλιο. Από την χρονιά της κυκλοφορίας του μέχρι και σήμερα παραμένει το δημοφιλέστερο παιχνίδι στον πολυπληθή κόσμο των απανταχού gamers. Έχει ανακηρυχθεί Best Game από την Apple Store και τη Google Play.

Η νέα πίστα του παιχνιδιού που λανσαρίστηκε πρωτίστως στην Κίνα στις 10 Φεβρουαρίου της φετινής χρονιάς, αναπαριστά με υπέροχα και πολύ αληθοφανή γραφικά τα καλντερίμια της Σαντορίνης αλλά και τη θέα στο μπλε του Αιγαίου. Οι gamers ζουν μία ψηφιακή, εικονική Κυκλαδίτικη πραγματικότητα. Αναμένεται ότι μέσω αυτής της συνεργασίας μεταξύ της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και της κινεζικής πολυεθνικής εταιρείας Tencent (Shenzhen Tencent Computer Systems Company Limited) η Ελλάδα και η κυκλαδίτικη ομορφιά της Σαντορίνης θα προβληθούν στους πάνω από 46.5 εκατομμύρια χρήστες του διάσημου παιχνιδιού. Αναμένεται μάλιστα, μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι συνολικές παγκόσμιες προβολές της Ελληνικής πίστας στη Σαντορίνη να ξεπεράσει τα 600 εκατομμύρια views. Μία τεράστια διαφήμιση όχι μόνο για τη Σαντορίνη αλλά και για τη χώρα μας στη γενιά των μελλοντικών τουριστών της.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ